Ons werk
Innovatie start bij mensen
Design Research
Mensen altijd centraal
Door mensen centraal te zetten, ontwerpen we oplossingen die werken. We onderzoeken wat jouw klanten willen en nodig hebben en dompelen onszelf onder in hun belevingswereld. We brengen kansen in kaart om hun leven makkelijker of beter te maken.
Wat we doen
Interviews
Reframing
Persona’s
Customer Journeys
User documentaries
Service Design
Diensten om van te houden
Dingen die achter de schermen misgaan bepalen hoe mensen naar je organisatie kijken. Service design is de methode om de ideale klantervaring vorm te geven. Met praktische tools helpen we je om diensten, processen en bedrijfscultuur te verbeteren of innoveren.
Wat we doen
Co-creatie
Prototyping
Experimenten
Pilots
Strategic Design
Verken onontgonnen terrein
Met design thinking creëer je structurele innovatie die van betekenis is en waarde toevoegt voor mensen. Het legt de verbinding tussen design en groei. Onze iteratieve, creatieve aanpak toetst aannames, herdefinieert de uitdaging en zorgt voor verfrissende oplossingen om te prototypen, te testen en te implementeren.
Wat we doen
Innovatie
Business design
Context building
Implementatie
Designing Cultures
Ontwerp je bedrijfscultuur
Duurzame verandering en groei beginnen met de cultuur van je organisatie. Je hebt een creatieve motor nodig om abstracte concepten continu om te zetten in praktische vernieuwing. Met onze op maat gemaakte workshops wordt design gedreven innovatie een tweede natuur.
Wat we doen
Organizational design
Workshops
Creatieve vaardigheden
Design Research
Mensen altijd centraal
Ontdek meer projecten:
Service Design
Diensten om van te houden
Ontdek meer projecten:
SHN Prototype en Experiment
Mitsubishi Elevator Europe
Provincie Noord-Holland
Strategic Design
Verken onontgonnen terrein
Ontdek meer projecten:
Designing Cultures
Ontwerp je bedrijfscultuur
Ontdek meer projecten:
Ministerie van EZ
KLM Pride is blue
KLM Boek
SHN Implementatie
Rabobank
KNMG