insights
In design is het belangrijk om de wereld van mensen te kennen. Goed kijken en luisteren, daar gaat het om. We onderzoeken het expliciete maar het meeste leren we van het ongezegde. Een bedenkelijke blik, een oude foto, een anekdote, het kan van alles zijn.
Op zie dezelfde manier kijken wij naar onszelf en ons vakgebied. We herkennen wat goed gaat en wat beter kan. Maar wat er tussen de regels gebeurt, dat is waar we het meeste leren. Dat zijn de lessen die we hier delen.
LEESTIJD: 2 MIN
Empathie in design.
Empathie voor mensen is belangrijk in design, je moet je kunnen verplaatsen in de mensen voor wie je ontwerpt. Wat nou als je hier als ontwerper steeds beter in wordt?
En wat kunnen -niet ontwerpers- hier van leren?
Groot ~ Klein
Cardboard Aided Design
I don’t know?!
LEESTIJD: 2 MIN
Design in Crisis
Empathie voor mensen is belangrijk in design, je moet je kunnen verplaatsen in de mensen voor wie je ontwerpt. Wat nou als je hier als ontwerper steeds beter in wordt?
En wat kunnen -niet ontwerpers- hier van leren?
Nog even geduld, work in progress!
Even bad coffee is better than no coffee at all.

Benieuwd of we jullie ergens mee kunnen helpen? Wil je meer weten over design, of ons iets nieuws vertellen? Je bent altijd welkom. Bel van te voren even, dan spreken we iets af.

insights
In design is het belangrijk om de wereld van mensen te kennen. Goed kijken en luisteren, daar gaat het om. We onderzoeken het expliciete maar het meeste leren we van het ongezegde. Een bedenkelijke blik, een oude foto, een anekdote, het kan van alles zijn.
Op zie dezelfde manier kijken wij naar onszelf en ons vakgebied. We herkennen wat goed gaat en wat beter kan. Maar wat er tussen de regels gebeurt, dat is waar we het meeste leren. Dat zijn de lessen die we hier delen.
Design in
the service
of people