Reizen in de toekomst

De KLM Service Design Studio

De Case

Om passagiers zich nog meer thuis te laten voelen werkt KLM voortdurend aan het verbeteren van haar dienstverlening. Onderdeel van dit proces is het verkennen van thema’s die voor passagiers en KLM belangrijk kunnen zijn in de toekomst.

De Service Design Studio maakt onderdeel uit van de KLM visie waarin medewerkers en passagiers nog dichter bij elkaar staan. Door beter te begrijpen wat passagiers als mens belangrijk vinden zul je ze uiteindelijk als klant beter van dienst kunnen zijn.

Momenteel werken we aan deze pagina!

Opdrachtgever
KLM

Uitdaging
De toekomst van reizen ontwerpen.

Resultaat
De Service Design Studio heeft KLM 50 concrete kansen opgeleverd om haar passagiers zich nog meer thuis te laten voelen.

Wil je meer weten?
Download de Case Study!
(Binnenkort beschikbaar)

KLIK OM TE DOWNLOADEN

Open innovatie met passagiers op een plek waar meer dan 40.000 mensen per dag langs komen.

Design Research
Mensen altijd centraal

Ontdek meer projecten:

KLM Studio
Slachtofferhulp NL
Utrechtse Musea
NS

Service Design
Diensten om van te houden

Ontdek meer projecten:

SHN Prototype en Experiment
Mitsubishi Elevator Europe
Provincie Noord-Holland

Strategic Design
Verken onontgonnen terrein

Ontdek meer projecten:

OMO Scholengemeenschap
Schneider Electric
Malmberg

Designing Cultures
Ontwerp je bedrijfscultuur

Ontdek meer projecten:

Min. v. Economische Zaken
KLM Pride is blue
KLM Boek
SHN Implementatie
Rabobank
KNMG

Get in touch

Wil jij ook jullie dienstverlening verbeteren?
Bel 030 8903220 of mail ons!

Design in
the service
of people

31Volts
Schaverijstraat 11
3534AS Utrecht
030 8903220